ASSALAMUALAIKUM :D

selamat datang ke blog saya...actually, ini adalah blog kedua saya :D..blog pertama saya x buka dah. sbb ada masalah sedikit dengan blog itu..saya harap,sesiapa yg membuka blog ini boleh menaip sebarang komen korang terhadap blog saya ini..

Sunday 10 April 2011

****sukan****

assalamualaikum...
dah lame aku tak update blog aku ni..bz mak ai....sukan punye pasal la..ni pn aku balik dari sukan..muke pn da rupe pn da rupe org minyak..sunblock pn tak dapat halang pancaran matahari..
macam biase aku mewakili bola jaring...tp....malangnye aku kena tukar posisi...dari goal shooter to goal keeper...adoi..mmg tak biase...terkial-kial jugak la...
rabu petang (6.4.2011) bergerak ke ikbn peretak....perjalanan dari iktbn sepang ke sane 2 jam lebih jugak la.
sempat la jugak habiskan cerita Magika.Dalam perjalanan dengan hujan. macam2 dah fikir ni. nak main dalam tanah basah.(court tak dsediakan).
khamis (7.4.2011) 1st game hari tu bola jaring. mula2 dah lawan dengan ikbn Alor Gajah. juara sukan IKBN/IKTBN Se-Malaysia 5 tahun berturut-turut.. memang cuak la..memang kiteorg kalah..kena bedal 18-0..lepas tu kiteorg lawan ngan IKBN Jitra..kalah jugak..reff macam good2 je...adoi menyampes...nmpk sgt x reti jadi reff..sbb org luar..tu je la game aku kt peretak.. yang lain jdi pasukan sorak je la..
jadi pasukan sorak best jugak...habiskan suara beramai-ramai...hehehee....sronok menjerit.dapat gk lepas tension+marah dengan jerit2 tu..
lgu sorak yang paling aku suka >> "gomo sepe gomo sepe gomo" (bahasa kelantan) ...best oooo.....
lagu tu rmai gk ikbn lain terikut2...IKTBN kiteorg lah paling meriah skali ngan sorakan..menang sorakan je la ..menang sukan tak pn..heehehehe...
pegi sukan aku jmpe ngan budak2 IKBN BM...wah...rindu sama kamoo...wlupn x rapat sangat..hahahaha..
taun depan aku x dapat join da sukan mcm ni :(...sedihnye.... :((....harap2 masa hadapan ada lagi sukan2 macam ni lagi....
bebudak IKTBN....sengal :))

aku ngan zaza...1st time aku pakai baju warna pink :))...
x pnh ada :|

bergmbar ngan dak BM...junior aku

suma gila bergambar

gmbr lgi


No comments:

Post a Comment