ASSALAMUALAIKUM :D

selamat datang ke blog saya...actually, ini adalah blog kedua saya :D..blog pertama saya x buka dah. sbb ada masalah sedikit dengan blog itu..saya harap,sesiapa yg membuka blog ini boleh menaip sebarang komen korang terhadap blog saya ini..

Wednesday 13 April 2011

___YM+Facebook___

assalamualaikum...
YM+Facebook????....


kenapa aku sentuh pasal YM+Facebook..
td aku ada la godek2 sket kt FB aku tu...
aku ternampk la facebook sorang mamat ni....
aku rasa baru je minggu lepas kt status dia letak "in relationship with ...."
pastu, semalam aku tgk status dia bertukar menjadi "single"
Tup tup tdi aku tgk "in relationship with ...." dengan orang lain 
adoi...apa ra...bleh plak main tukar-tukar...
Diaorang ni serious atau tak??
ingat main tukar2 baju ape...
aku pn buat gak status "in relationship with....."
alhamdulillah aku x tukar-tukar dah...
insyaallah kalau x de halangan menimpa jadi la...
tp yang kes tukar-tukar relationship ni apasal???
aku tgk yg ex die tu lak wat status menyayat hati...
yang si laki seronok ngan perempuan lain..adoi!!!!!!!!!!!!
kalau rasa tak leh nak serius baik x payah buat status macam-macam..
baik letak "single" 
nnt bila da betul-betul serius bru la letak...
bukan ape...kesian kat orang-orang lam facebook tu....nk ngayat pn pikir byk kali...
tkut org yang jenis cm tu kena cop "PLAYBOY/PLAYGIRL"
pastu jangan tny la kalau xde sape brani nk makan ayat2 power korang tu.....
ape salahnye kalau jujur sket..
cite pasal YM lak....
adoyai...aku ni aktif dalam dunia YM...xspecially dgn room...
aku pelik betol ngan hamba ALLAH ni...
die ade masalah ngan org yang rapat ngan aku...
tp kenapa ngan aku-aku skali die nk cari masalah...??
please la...be matured....dah tua dari aku...
tp prangai..nauzubillah....cm budak x matured....
nak cakap penang sat " ang kalau ada masalah ngan dia wat pa ang nk libatkan aku??arap ja tua dari aku..tp macam apa lgi"
ok...da lepas da marah...
hahaha......1 lgi ngan YM ni..aku dulu ada nmpk sorang mamat ni...
dia aktif lam YM gk....dia tulis kat status FB dia cm ni...
"sebab YM kita bersatu,dan sebab YM jugalah kita berpisah"...
adoi...terasa gk aku.... (tangkap feeling sat)....
tp...x leh kata apa...kalu dah x dak jodoh x leh kata apa dah...
korang ada mata korang lihat...korang ada akal..korang pikir la sendiri...
assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment