ASSALAMUALAIKUM :D

selamat datang ke blog saya...actually, ini adalah blog kedua saya :D..blog pertama saya x buka dah. sbb ada masalah sedikit dengan blog itu..saya harap,sesiapa yg membuka blog ini boleh menaip sebarang komen korang terhadap blog saya ini..

Saturday 19 February 2011

~jalan-jalan~

arini saye keluar dengan kakak saye yg blajr kt UPM Serdang. Cam ne tah saye leh lepas sane lak. x rancang langsung nk jmpe ngan die.n Ni pn rancang last minute. biase lah tu kan. nasib dekat je nilai dengan serdang tu. Sampai serdang, kakak saye dtg ngan roomate die naik motor. Ape lgi,terpakse lah saye menjadi minah rempat :D.. kiteorg pergi mines..tgk wayang cerita the machanic :D..best!!! (2 thumbs up)....action yg 18SG je leh tgk..mmg ganas..pastu, kiteorg gi makan pizza :D..nyum,nyum,nyum!!! 
best kluar arini :D...byk abis duit jugak :))
pizza :D

saye (makan soup) sedap!!!)
saye dan k.lin :D...
ni sebelum bertolak dari iktbn sepang ke serdang.
1st time pakai tudung mcm ni.
agk x selesa
mcm x sesuai je dengan muka .
pakai je la. sbb kakak da beli.tkkan nak wat collection dlm almari lak kan??
anyway..thanks k.cik. selendang ni cantik.cume x slese je.
mungkin sbb 1st time pki kot
kakak saya (atikah) pelahap :))





















2 comments: