ASSALAMUALAIKUM :D

selamat datang ke blog saya...actually, ini adalah blog kedua saya :D..blog pertama saya x buka dah. sbb ada masalah sedikit dengan blog itu..saya harap,sesiapa yg membuka blog ini boleh menaip sebarang komen korang terhadap blog saya ini..

Friday 18 February 2011

pilihan lelaki?????~~~

wassap yo!!! arini saye nk cakap/bercerita sket tntang pilihan lelaki????~~~
pilihan lelaki korang macam mana??
~ yang kaya kah??
~ yang kacak kah??
~ yang bekerjaya kah??
~ yang beragama kah??
~ yang bertanggungjawab kah??
~ yang hormat org tua kah??
ni lah ciri2 idaman wanita sekarang ni...tp..kalu ade rupa,tp x bertanggungjawab mcm mana plak kan??
bg saya,rupa tu setakat sedap mata memandang cukuplah..x perlu nk yang kacak,ensem,tampan,macho dll..
wat pe sume tu???nnt da tua berkedut jugak kan.hilang ketampanan,kemachoan dll kan3...???btol x??
kaya plak...berharta??tp x bahagia buat ape btol x??FAKTA: kebanyakkan org kaya/ berharta tidak bahagia/tenang. sebab ape??lu pikirlah sendiri (macam nabil plak)...that a fact...so,cri yang ade kerja tetap dan kerja yang halal pn da ok what???kan3...pendapat korang cm ne lak???

4 comments:

  1. pilihan lelaki ja ka ada,...?? kami y kaum lelaki ni cmne plk..?

    ReplyDelete
  2. pilihan wanita ke??? nnt la next week qila update untuk pilihan wanita plak ye...

    ReplyDelete
  3. hahaha... dan2 dia update entry...
    baguih2...
    follow k.cik blik ea.. :)

    ReplyDelete