ASSALAMUALAIKUM :D

selamat datang ke blog saya...actually, ini adalah blog kedua saya :D..blog pertama saya x buka dah. sbb ada masalah sedikit dengan blog itu..saya harap,sesiapa yg membuka blog ini boleh menaip sebarang komen korang terhadap blog saya ini..

Saturday 19 February 2011

pape je la~~~


ape yang membuatkan pmpuan susah sangat nk putus ngan lelaki yg dia syg bagai nak rak???
saye pernah alami bende mcm ni.
sampai la satu ketika,saye berfikir...
ape hebatnye die dgn lelaki lain??
ape yg lebihnye die dengan lelaki lain??
(mungkin waktu tu saye da sedikit matang) :D
bende mcm ni terjadi kt membe merangkap adik saye jgk la...
sbb die mude dri saye :))
saye x nk die jd bodoh 
saye x nk hati/prasaan dia dimainkan
 sbbnye....
saye sayang kaum2 HAWA...
cube korang fikir (kaum HAWA sahaja)
berbaloi ke kita sayang laki yang x sayang ngan kite???
berbaloi ke??
lebih baik kita sayangkan laki yg sayangkan kita dari kita sayang dari laki tu...
mcm tepuk sebelah tgn je..
pnh fikir x???
dia sayang/cinta aku sbb btol2 sayang/cinta kita
ATAU
sekadar NAFSU semata-mata???
x perlu tny la laki tu..
kompom die jwb ayat berbunga-bunga.
kita tgk cara/perbuatan dia pn da cukup.

jodoh kita dah ditentukan oleh ALLAH.
cume cepat dan lambat je.
macam org kate,biar lambat,asal selamat :))
so..CUBE FIKIR,CUBE MENILAI...

*p/s..to:~  e**a : ~ qila syg kamu.walaupn kite x pnh jmp,tp.as a human,as a woman, 
kita kene ingat satu same lain...






2 comments: